Escolab

participa

Alumnes

Concurs EscoLab «Tenim una idea!»

Us heu plantejat mai quins temes s’haurien d’investigar? Us agradaria millorar determinades coses que encara no tenen solució?

A EscoLab ens interessa saber quins són els temes que més us preocupen i els problemes que voldríeu resoldre.

Si després d’anar a una activitat d’EscoLab us ha sorgit una idea que us agradaria que s’investigués, participeu en la 5a edició del Concurs d’EscoLab «Tenim una idea!»

La participació és en grup. Expliqueu la vostra idea i el motiu pel qual la proposeu. Valorarem la creativitat a l’hora de presentar la idea, el grau d’innovació, el plantejament, l’argumentació, la utilitat de la proposta i la importància social del problema o qüestió que s’ha de resoldre, a banda dels criteris ètics a l’hora d’abordar el tema.

Hi haurà premis per a l’alumnat guanyador i per al professorat!

PARTICIPA-HI

També us animem a deixar-nos comentaris al web sobre les activitats d’EscoLab que heu fet.

Professorat

Concurs EscoLab «Tenim una idea!»

Anima l’alumnat a participar en el concurs, a desenvolupar idees que contribueixin de manera activa en la recerca real a partir de dissenyar preguntes investigables.

Objectius del concurs:

• Reflexionar sobre el paper de la R+D+I en la societat.
  • Promoure el pensament crític, el raonament basat en proves i l’aprenentatge col·laboratiu.
  • Incentivar els joves a adoptar una actitud creativa.
  • Involucrar-los en els processos d’R+D+I i donar-los l’oportunitat d’incidir en els reptes socials, adoptant els principis de la recerca i la innovació responsables (RRI, segons les sigles en anglès).

Hi haurà premis per a l’alumnat guanyador i per al professorat!

Ajuda’ns a millorar el programa avaluant l’activitat en la qual has participat. T’agrairem molt que destinis cinc minuts a respondre l’enquesta següent. Has d’estar registrat per accedir-hi. Un cop acabada l’enquesta, no es guardarà cap informació personal.

AVALUA

Personal Investigador

T'agradaria organitzar una activitat d'EscoLab?

Tens ganes de donar a conèixer com es treballa al vostre centre de recerca i què investigueu? Envia'ns una proposta i ens posarem en contacte amb tu.

PROPOSA

cmartinez@ · 13/05/2018 22:12 · Releacionada amb l'activitat "A l'abordatge! Podem navegar a partir de la posició de les estrelles? I sense moure'ns d'una cadira?"

La veritat és que teníem moltes ganes de fer l'activitat, els nostres alumnes estaven molt il·lusionats amb el fet de fer servir els simuladors, cosa que finalment no van fer i no ens van donar cap tipus d'explicació de perquè no ho podíem fer. A nosaltres el desplaçament des de Figueres no ens va compensar. Penso que si s'ofereix una activitat s'ha de complir amb el que es publicita. En resum estem decebuts amb la visita.

ipesquera@ · 13/02/2018 14:50 · Releacionada amb l'activitat "El misteriós món de les proteïnes"

EMT Granollers

cperezr@ · 01/02/2018 10:43 · Releacionada amb l'activitat "La recerca (biomèdica) com a sortida professional."

Hola, ara us enviem un mail amb totes les indicacions.

angelsbayo12@ · 31/01/2018 09:31 · Releacionada amb l'activitat "La recerca (biomèdica) com a sortida professional."

us escric en nom d'en Alexis Albelda de l'institut Banús per veure com quedem per la sortida que tenim pel proper 12 de febrer, em cal confirmar l'hora 15,30? I el lloc de trobada. Gràcies,

mtallad3@ · 30/01/2018 18:37 · Releacionada amb l'activitat "Programació mòbils Android"

Podenm disposar d'aquesta activitat per 2 o 3 grups el mateix dia 21/03/2018? Seriem uns 50 alumnes com a molt

+ Veure més comentaris

destaquem

Estem actualitzant la nova edició d'EscoLab

El pròxim 3 de setembre tornarem amb més activitats i més recerca!

Estem actualitzant la nova edició d'EscoLab

Tinc una idea!