Què és EscoLab?
Barcelona és ciutat de recerca i innovació. Molt a la vora tenim centres capdavanters que treballen en projectes de referència. EscoLab formula una invitació als centres d'ESO, batxillerat i cicles formatius per tal de descobrir, ara i aquí, l'actualitat de la investigació.

A partir de l'octubre del 2012 fins a l'abril del 2013, EscoLab ofereix més de 90 activitats diferents en diversos formats (tallers, visites, etc.). Les possibilitats són ben diverses: des de visitar les instal·lacions i descobrir quines línies de recerca es duen a terme i en quines condicions, fins a entrar en un laboratori per conèixer, de la mà dels mateixos investigadors i investigadores, alguns projectes d'última generació.

Totes les activitats són gratuïtes per als grups escolars. La inscripció prèvia és imprescindible i es pot fer a partir del 5 de setembre de 2012.

Les places són limitades.

Consultar Activitats

Destaquem

La Ciència al teu món

La Ciència al teu món és un portal de divulgació científica que es posa a la pell dels joves per mostrar les conexions entre les seves inquietuds i els principis bàsics de la ciència.

Més informació: http://lacienciaalteumon.cat

Realitzat per Bit Blau