Què és EscoLab?
Com són els laboratoris actuals? Què s´hi fa? Com s´hi treballa? Teniu l´oportunitat de descobrir-ho de primera mà. Convertiu-vos en investigadors per un dia! Científics i científiques de Barcelona han organitzat activitats dirigides als alumnes de secundària, batxillerat i cicles formatius, als propis centres de recerca, les universitats i les empreses.

De gener a abril us convidem a participar a tallers i activitats molt diverses. Hi podreu trobar des de propostes relacionades amb la realitat virtual, la música tàctil, la criptografia, molècules que xoquen i robots fins a simuladors de maniobra de vaixells, laboratoris de biomedicina, experiments d´electrònica o vaques boges! Aquesta és una petita selecció de temes, descobriu la resta a l´apartat Activitats.

Totes les activitats són gratuïtes per als grups escolars.
La inscripció prèvia és imprescindible.

Fotografies EscoLab

Presentació d´EscoLab: l´escola laboratori

El 15 d´octubre va tenir lloc la presentació d´EscoLab 2009 al professorat d´ESO, Batxillerat i Cicles Formatius a la Sala d´Actes de l´Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.

Aquells que no vàreu poder assistir, podeu descarregar-vos el DOSSIER amb la informació bàsica sobre aquesta iniciativa, així com el recull de les totes les activitats.

També podeu fer-nos arribar les vostres consultes i suggeriments a través del correu electrònic  escolab@bcn.cat

Realizado por Bit Blau