Escolab

recerca, tecnologia, innovació

EscoLab obre la porta dels laboratoris i dels centres de recerca més capdavanters del país i ofereix l’oportunitat de dialogar amb els investigadors que treballen en l’avenç de la societat.

Més de 10.000 places d’activitats científiques gratuïtes per a l’alumnat d’ESO, de batxillerat i de cicles formatius. Propostes que inclouen tant les ciències experimentals i la tecnologia com les ciències socials i les humanitats, l'arquitectura, la innovació empresarial, el periodisme, l'educació infantil i les ciències de l'esport, entre d’altres.

Des de l'octubre de 2017 fins al maig de 2018 EscoLab ofereix prop de 200 propostes diferents, de la mà d'investigadors de 70 grups d’investigació d’universitats, centres de recerca, hospitals i empreses, disposats a satisfer la curiositat de l’alumnat.

Les activitats consisteixen en tallers o visites que permeten veure la gran diversitat de laboratoris que hi ha avui i entrar en contacte directe amb els equips multidisciplinaris que hi treballen i les línies de recerca que segueixen. Podreu experimentar els nous descobriments i enriquir els continguts de l’aula connectant el currículum amb l’actualitat científica.

La inscripció prèvia és imprescindible i es pot fer a per a partir del 6 de setembre de 2017. Per a poder reservar, cal ser un usuari registrat.

Totes les activitats són gratuïtes i les places, limitades.

Com fer una reserva?

Consulta les activitats

cmartinez@ · 13/05/2018 22:12 · Releacionada amb l'activitat "A l'abordatge! Podem navegar a partir de la posició de les estrelles? I sense moure'ns d'una cadira?"

La veritat és que teníem moltes ganes de fer l'activitat, els nostres alumnes estaven molt il·lusionats amb el fet de fer servir els simuladors, cosa que finalment no van fer i no ens van donar cap tipus d'explicació de perquè no ho podíem fer. A nosaltres el desplaçament des de Figueres no ens va compensar. Penso que si s'ofereix una activitat s'ha de complir amb el que es publicita. En resum estem decebuts amb la visita.

ipesquera@ · 13/02/2018 14:50 · Releacionada amb l'activitat "El misteriós món de les proteïnes"

EMT Granollers

cperezr@ · 01/02/2018 10:43 · Releacionada amb l'activitat "La recerca (biomèdica) com a sortida professional."

Hola, ara us enviem un mail amb totes les indicacions.

angelsbayo12@ · 31/01/2018 09:31 · Releacionada amb l'activitat "La recerca (biomèdica) com a sortida professional."

us escric en nom d'en Alexis Albelda de l'institut Banús per veure com quedem per la sortida que tenim pel proper 12 de febrer, em cal confirmar l'hora 15,30? I el lloc de trobada. Gràcies,

mtallad3@ · 30/01/2018 18:37 · Releacionada amb l'activitat "Programació mòbils Android"

Podenm disposar d'aquesta activitat per 2 o 3 grups el mateix dia 21/03/2018? Seriem uns 50 alumnes com a molt

+ Veure més comentaris

destaquem

Estem actualitzant la nova edició d'EscoLab

El pròxim 3 de setembre tornarem amb més activitats i més recerca!

Estem actualitzant la nova edició d'EscoLab