Escolab

reserves

La primera assignació de places serà per sorteig.

El període d’inscripció al sorteig s’iniciarà el 6 de setembre i finalitzarà el 16 de setembre. El 17 de setembre tindrà lloc el sorteig. A partir del 18 de setembre les activitats lliures podran ser reservades directament a través del web sense sorteig.

Calendari:

Període de consulta:
de l'1 Setembre a 5 Setembre
Inscripció al sorteig:
del 6 Setembre a 16 Setembre
Sorteig:
17 Setembre
Reactivació de les reserves:
del 18 Setembre en endavant

Per poder participar en les activitats, tingueu en compte les consideracions següents:

• És imprescindible haver-se registrat prèviament al web d'EscoLab.
  • Un mateix docent pot fer, com a màxim, quatre inscripcions diferents.
  • Totes les reserves s’han de gestionar mitjançant el web.

Procediment:

• Entreu a l’activitat desitjada i cliqueu el botó per apuntar-se al sorteig.
    Rebreu un correu electrònic automàtic que us confirmarà que la vostra inscripció al sorteig s’ha completat de manera correcta (si no us arriba, comproveu que no hagi anat a parar a la safata de correu brossa).
  • Podeu consultar al web les activitats en les quals us heu inscrit pel sorteig i el seu estat, dins d’”Opcions”.
  • Durant el dia del sorteig (17 de setembre) no es podrà fer cap inscripció ni cap reserva.
  • Tant si heu tingut sort i heu obtingut plaça com si no, us ho comunicarem per correu electrònic.
  • Si obteniu plaça, es crearà de manera automàtica la reserva corresponent, que el centre d’investigació haurà de confirmar mitjançant un correu electrònic.
  • A partir del 18 de setembre es reprendrà el flux de reserves.

Per a les reserves de les activitats lliures, passat el període de sorteig, recordeu que:

• A la llista d'activitats, si la icona circular situada sobre el títol de les activitats + és de color vermell vol dir que l’activitat ja s’ha reservat i que, per tant, no té places disponibles.
  • Si l’activitat ja s’ha reservat, us podeu apuntar en una llista d’espera per tal de rebre un avís si més endavant hi hagués places disponibles. Ho podeu fer al mateix lloc on clicaríeu per reservar-la.
  • Com a mínim 15 dies abans de l’activitat, contacteu amb el centre de recerca per confirmar-los el nombre d’alumnes que hi portareu i per aclarir qualsevol dubte que tingueu sobre l’activitat.
  • Segons l'activitat seleccionada, hi ha dues opcions:

Reserva amb data definida: just després de sol·licitar la reserva, rebreu un correu electrònic automàtic que us confirmarà que la vostra sol·licitud s’ha completat de manera correcta (si no us arriba el missatge, comproveu que no hagi anat a parar a la safata de correu brossa). A partir d’aquest moment, l’activitat no admetrà cap altra reserva. La confirmació definitiva per part del centre de recerca, la rebreu en els dies següents mitjançant un segon correu electrònic. Si al cap d’una setmana no heu rebut aquesta confirmació, poseu-vos en contacte amb els organitzadors de l’activitat. Trobareu les seves dades de contacte al primer correu electrònic.

Reserva amb dates "a convenir": el procés és el mateix que el que s’ha descrit en el punt anterior, però, a més, trobareu un apartat on podreu indicar si teniu un període o unes dates concretes preferents per a dur a terme l’activitat.

Atenció! Sigueu curosos a l’hora de fer les reserves. Les anul•lacions de darrera hora impossibiliten que altres centres educatius puguin fer reserves i perjudiquen els centres de recerca que han esmerçat temps i recursos a preparar les activitats.

anul·lacions

Si s’ha d’anul·lar una reserva, es prega que es comuniqui al centre organitzador com a mínim 15 dies abans de l’activitat, perquè altres centres educatius que estan en llista d’espera tinguin l’opció de reservar-la.

Si us veieu obligats a anul·lar una activitat passat aquest límit, heu de justificar el motiu pel qual l’heu d’anul·lar i s’analitzarà la incidència. Si no es considera justificable, es valorarà el fet de vetar que qualsevol docent del centre educatiu faci reserves en l’edició següent d’EscoLab.

destaquem

Estem actualitzant la nova edició d'EscoLab

El pròxim 3 de setembre tornarem amb més activitats i més recerca!

Estem actualitzant la nova edició d'EscoLab