Escolab

reserves

Per poder participar en les activitats, tingueu en compte el següent:

• És imprescindible haver-se registrat prèviament al web d'EscoLab.
  • Un mateix docent podrà fer quatre reserves diferents com a màxim.
  • Al llistat d'activitats, el color vermell de la icona circular situada sobre el títol de les activitats + indica que l'activitat ja ha estat reservada i per tant no té places disponibles.
  • Si l'activitat ja ha estat reservada, podeu apuntar-vos en una llista d'espera per tal de rebre un avís si més endavant hi haguessin places disponibles. Podreu fer-ho al mateix lloc on clicaríeu per reservar-la.
  • Com a mínim 15 dies abans de l'activitat, contacteu amb el centre de recerca per a confirmar-los el nombre d'alumnes que portareu i aclarir qualsevol dubte que pugueu tenir sobre l'activitat.
  • Totes les reserves s'han de gestionar a través del web. Segons l'activitat seleccionada, hi ha dues opcions:

Reserva amb data definida: just després de sol·licitar la reserva, rebreu una e-mail generat automàticament que us confirmarà que la vostra sol·licitud s'ha realitzat amb èxit (si no us arriba, comproveu que no hagi anat a parar a la safata de correu brossa). A partir d'aquest moment, l'activitat no admetrà cap altra reserva. La confirmació definitiva per part del centre de recerca la rebreu en els propers dies mitjançant un segon correu electrònic. Si després d'una setmana no heu rebut aquesta confirmació, poseu-vos en contacte amb els organitzadors de l'activitat. Trobareu les seves dades de contacte al primer correu electrònic.

Reserva amb dates "a convenir": el procés és el mateix que el descrit en el punt anterior, però a més, trobareu un apartat on podreu indicar si teniu algun període o dates concretes preferents per realitzar l'activitat.

anul·lacions

Si s'hagués d'anular una reserva es prega que es faci com a mínim 15 dies abans de l'activitat, per donar l'opció a d'altres centres educatius que estan en llista d'espera.

En el cas que us veiéssiu obligats a anul·lar-la passat aquest límit, s'haurà de justificar el motiu i s'analitzarà la incidència. Si no es considera justificable, es valorarà el fet de vetar la possibilitat de reserves de qualsevol docent d'aquell centre educatiu en la següent edició d'EscoLab.

destaquem

Més de 8.000 alumnes han participat a Escolab 2015-16!

Gràcies a la col·laboració dels 50 centres de recerca que han permès que els nois i noies visquessin de primera mà els seus avenços en recerca, tecnologia i innovació.

Més de 8.000 alumnes han participat a Escolab 2015-16!