Per poder participar en les activitats, tingueu en compte el següent:
Totes les reserves s'han de gestionar a través del web. Segons l'activitat seleccionada, hi ha dues opcions:
Reserva amb data definida: just després de sol·licitar la reserva, rebreu una e-mail generat automàticament que us confirmarà que la vostra sol·licitud s'ha realitzat amb èxit (si no us arriba, comproveu que no hagi anat a parar a la safata de correu brossa). A partir d'aquest moment, l'activitat no admetrà cap altra reserva. La confirmació definitiva per part del centre de recerca la rebreu en els propers dies mitjançant un segon correu electrònic. Si després d'una setmana no heu rebut aquesta confirmació, poseu-vos en contacte amb els organitzadors de l'activitat. Trobareu les seves dades de contacte al primer correu electrònic.
Reserva amb dates "a convenir": el procés és el mateix que el descrit en el punt anterior, però a més, trobareu un apartat on podreu indicar si teniu algun període o dates concretes preferents per realitzar l'activitat.
Si s'hagués d'anular una reserva es prega que es faci com a mínim 15 dies abans de l'activitat, per donar l'opció a d'altres centres educatius que estan en llista d'espera.
En el cas que us veiéssiu obligats a anul·lar-la passat aquest límit, s'haurà de justificar el motiu i s'analitzarà la incidència. Si no es considera justificable, es valorarà el fet de vetar la possibilitat de reserves de qualsevol docent d'aquell centre educatiu en la següent edició d'EscoLab.