Escolab

participa

Alumnes

Concurs EscoLab: Tinc una idea!

T'has plantejat alguna vegada sobre quins temes cal fer recerca? T'agradaria millorar determinades coses que encara no tenen solució? A EscoLab ens interessa saber quins són els temes que més et preocupen i els problemes que voldries resoldre.

Si després d'anar a alguna de les activitats t'ha sorgit una idea que t'agradaria que s'investigués, participa a la 2a edició del Concurs d’EscoLab: Tinc una idea! Volem que ens l'expliquis i argumentis el motiu pel qual la proposes. La idea no necessàriament ha d’estar relacionada amb l’activitat en la que has participat però si que ho ha d'estar amb alguna de les temàtiques que s’investiguen als centres de recerca on es realitzen les activitats d’Escolab. A més, retornarem les propostes guanyadores als centres de recerca, universitats i empreses col•laboradores. I si guanyeu, a part de rebre un premi, també us orientaran sobre com podríeu materialitzar la vostra idea.

En aquesta 2a edició del concurs s’han afegit més opcions per presentar les idees i un premi de foment a la participació pel professorat.

PARTICIPA

També us animem a deixar-nos comentaris al web sobre les activitats que heu anat a veure.

Professorat

Ajuda'ns a millorar el programa avaluant l'activitat en la qual has participat. T'agrairem molt que destinis 5 minuts a respondre la següent enquesta. Teniu que estar registrats només per accedir-hi. Però després no es guardarà cap informació personal. L'enquesta és anònima.

AVALUA

Investigadors

T'agradaria organitzar una activitat d'EscoLab? Tens ganes de donar a conèixer com es treballa al vostre centre de recerca i què investigueu? Envia'ns una proposta i ens posarem en contacte amb tu.

PROPOSA

escolab@ · 28/05/2015 17:23

Hola Marta, les inscripcions per la nova edició Escolab 2015-16 s'obriran el 7 de setembre. Ja us anirem informant. Gràcies pel teu interès.

marta@ · 28/05/2015 11:40

Hola, voldria rebre la info de quan s'obre el termini per inscriure'ns els instituts a lñes activitats que proposeu. Estic interessada en les de caire científic. Moltes gràcies

comunicacio@ · 20/02/2015 10:13 · Releacionada amb l'activitat "Recerca i càncer: saps què fa un investigador per lluitar contra els tumors?"

Gràcies pel teu comentari maria.sortosa!  Et recomanem que t'apuntis a la llista d'espera. Ens agradaria poder oferir més activitats però per diversos motius no és possible. Esperem que puguis venir en una propera edició.

escolab@ · 19/01/2015 08:03

Bon dia eperez, et confirmem que vam rebre el teu correu i que estàs apuntat a la llista d'assistents. Fins després!

eperez@ · 18/01/2015 10:16

ME GUSTARÍA PARTICIPAR EN LA ACTIVIDAD DEL LUNES 19 DE ENERO EN EL HOSPITAL DE SANT PAU. GRACIAS. ENRIQUE PEREZ ESCOLA SANTISSIMA TRINITAT

destaquem

Més de 8.000 alumnes han participat a Escolab 2015-16!

Gràcies a la col·laboració dels 50 centres de recerca que han permès que els nois i noies visquessin de primera mà els seus avenços en recerca, tecnologia i innovació.

Més de 8.000 alumnes han participat a Escolab 2015-16!

Tinc una idea!