Reserves

Per poder participar en les activitats, tingueu en compte el següent:

• És imprescindible fer la reserva prèvia.
  • Un mateix docent podrà fer quatre reserves diferents com a màxim.
  • No s´accepten reserves d´alumnes a títol individual.
  • Les reserves s´han de gestionar a través del web. Segons l´activitat seleccionada, hi ha dues opcions:

Reserva via telèfon/correu electrònic: es facilita un telèfon/correu electrònic de contacte del centre de recerca per a la gestió de reserves. Us demanem que no truqueu a cap altre telèfon de les entitats organitzadores. Dades que caldrà aportar per dur a terme la reserva:

• Nom i telèfon del centre educatiu.
  • Nom i cognoms, telèfon i correu electrònic de contacte del docent responsable del grup.
  • Nombre d´estudiants, curs i nivell educatiu (ESO, batxillerat o cicles formatius).
  • Una setmana abans de l´activitat, contacteu amb el centre de recerca per reconfirmar la vostra visita.

Reserva on-line: s´ha emplenar i enviar el formulari web que s´obrirà al clicar "Reserva on-line". Pocs minuts més tard, rebreu una resposta automàtica confirmant-vos que la vostra sol·licitud s´ha realitzat. A partir d´aquest moment, l´activitat no admetrà cap altra reserva. La confirmació definitiva la rebreu en els propers dies mitjançant un segon correu electrònic.

Anul·lacions: Si s'hagués d'anular una reserva es prega que es faci amb prou temps com per donar l'opció a d'altres centres educatius a reservar-la. En el cas que us veiéssiu obligats a anul·lar-la pocs dies abans de la seva realització, s'haurà de justificar el motiu i s'analitzarà la incidència. Si ni tan sols s'avisés, es valorarà el fet de vetar la possibilitat de reserves de qualsevol docent d'aquell centre educatiu en la següent edició d'EscoLab.

Realitzat per Bit Blau