Fotografies EscoLab
Activitat “El laboratori de Compartimentació Intracel·lular” organitzada pel Centre de Regulació Genòmica
Fotografies: Pepa del Pozo

Activitat “El sarró del geòleg. Introducció al coneixement dels materials geològics: minerals i roques” organitzada per la Facultat de Geologia (UB)
Fotografies: Pepa del Pozo

Activitat “A l´abordatge! Visita el Planetari i els simuladors de maniobra de vaixells de la Facultat de Nàutica de Barcelona”
Fotografies: Teresa Estrada

Activitat “Vaques boges, llengua blava, grip aviària...malalties que investiguem” organitzada pel Centre de Recerca en Sanitat Animal (CRESA)
Fotografies: Teresa Estrada

Activitat “Els robots al nostre servei” organitzada per la Facultat d´Informàtica de la Universitat Politècnica de Catalunya.
Fotografies: EscoLab

Activitat “Medialab; el laboratori de noves tecnologies més gran del sud d´Europa, no te´l perdis!” organitzada per Enginyeria i Arquitectura La Salle.
Fotografies: Teresa Estrada

Activitat “Recerca i càncer: saps què fa un investigador per lluitar contra els tumors?” organitzada per l´Institut Català d´Oncologia (ICO).
Fotografies: Departament de Comunicació de l´ICO.

Activitat “Endinsa't al nostre laboratori biomèdic: una ruta interactiva pels laboratoris de l'IDIBAPS” organitzada per l'IDIBAPS.
Fotografies: Francesc Àvia / Àrea de Comunicació IDIBAPS.

Activitat "Vibra amb les noves tecnologies: música tàctil, realitat virtual i experiments d'electrònica" organitzada pels Estudis d'informàtica i Telecomunicacions de la Universitat Pompeu Fabra (UPF).
Fotografies: Departament de Comunicació UPF.

Realitzat per Bit Blau