Disseny i Desenvolupament d’Aplicacions Mòbils

La Salle Campus Barcelona - Universitat Ramon Llull

Cicle formatiu superior

Taller Pràctic

Desenvolupament de senzilles aplicacions per mòbils amb diferents eines. Coneixements d'Apple i la base dels seus dispositius mòbils iPhone, iPad i iPod, i el seu sistema operatiu iOS. També s'aprendrà a utilitzar eines de disseny gràfic per donar forma a les idees dels alumnes i dissenyar una aplicació; i es veurà quin aspecte presenta el disseny en el simulador del iPhone.

A la finalització del disseny, l'alumne aprendrà les estructures bàsiques de programació per tal que els botons, les imatges i d'altres elements gràfics facin allò que ell vol, i faran funcionar l'aplicació dissenyada. Per finalitzar, instal·laran i podran provar l'aplicació desenvolupada en un iPhone o iPad veient el resultat final.

Calendari a convenir