Robots a Mart: Com funcionen i què hi fan?

data 14/10/2021       hora de 09:30 a 11:00

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial (UPC)

Xerrada

Xerrada virtual.

L’objectiu principal d’aquesta activitat rau en motivar els estudiants per a la recerca en robòtica, a partir d’exemples concrets basats en l’exploració de Mart. S’explicaran detalls inèdits i s’intentarà oferir orientació acadèmica relacionada amb la robòtica.

Aquesta activitat constarà d’una presentació amb el següent contingut:
  • Introducció a la robòtica mòbil
  • La robòtica en l’exploració de Mart
  • Com son i com funcionen els últims robots de la NASA enviats a Mart (Perseverance i Ingenuity)
Alhora, s’inclourà una xerrada-col·loqui al final de la presentació sobre com accedir als estudis de Robòtica impartits a l’ETSEIB i possibles sortides dins el món de la recerca en aquest àmbit.

Professor responsable: Angel Santamaria-Navarro, Department of Automatic Control, UPC (ex-NASA-JPL, Caltech)

Coneixements previs: Es requereix de coneixements generals sobre tecnologia, mecànica i física (nivell Batxillerat)