ICFO Decide Game

ICFO – The Institute of Photonic Sciences

Totes les edats

Taller Pràctic

Descobreix l’ICFO des d’allà on siguis

Aquest any escolar, tornem a proposar l'activitat digital, interactiva i multidisciplinària que vam desenvolupar per adaptar-nos a la nova situació sanitària. Això ens permet seguir obrint les portes d’ICFO virtualment perquè joves i adults puguin descobrir la nostra institució i el camp de la fotònica.

Gràcies a l’ICFO Decide Game ara els alumnes poden parlar amb científiques i científics de l’ICFO i submergir-se en el món de l’ICFO i de la fotònica des d’on siguin i d’una manera segura.

Amb l’ICFO Decide Game es posaran a la pell dels responsables de les polítiques sobre recerca i innovació. Al llarg de l’activitat, obtindran la informació essencial per discutir sobre la fotònica i la importància de la ciència i de la recerca a la nostra vida, descobrir projectes de ciència puntera que s’estan desenvolupant a l’ICFO, parlar amb els científics i científiques que hi treballen i prendre una decisió estratègica d’acord amb la resta del grup.

L'activitat es du a terme en línia: només necessitaràs un ordinador connectat a micròfon, pantalla gran i altaveus per a participar en la sessió amb la teva classe. L'activitat dura en total un parell d'hores: pots connectar-te amb nosaltres durant la durada total de l'activitat o fer la primera part de manera autònoma i connectar-te amb nosaltres només durant una hora per la part final.

Els horaris de les sessions són indicatius: després d'haver completat la reserva, una persona de l'equip d'outreach de l'ICFO es posarà en contacte amb vosaltres per concertar data i hora de la sessió.

Més informació a: https://outreach.icfo.eu/ca/icfo-decide-game/