Setmana del Cervell 2021: Xerrada online. La cerca científica de la ment

4t d'ESO
Cicle formatiu mitjà

Xerrada

El catedràtic de la Universitat Pompeu Fabra Fernando Giráldez, expert en genètica i neurociència, imparteix aquesta xerrada en línia.

La genètica i l'estudi científic del cervell no només ha permès avanços notables en la medicina, sinó que ha impactat enormement en la manera d'entendre el que anomenem la condició humana. Les ciències del cervell, les Neurociències, han ajudat a entendre millor la naturalesa de la percepció, la memòria o les emocions, aportant així una mirada nova i complexa a problemes fonamentals de la filosofia, l'educació, o l'art. Això no fa una altra cosa que engrandir les figures i contribucions de les humanitats a la cultura, però recorda que la ciència també forma part de la cultura.

L'activitat està organitzada pel Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (PRBB) i el Departament de Ciències Experimentals i de la Salut de la UPF.