Idees en acció: models de negoci a Internet

fecha 17/12/2019       hora de 09:00 a 11:00

La Salle Campus Barcelona - Universitat Ramon Llull

Plazas: 25 alumnos máximos
Nivel:
Cicle formatiu superior

Taller Práctico

Quin és el negoci de Google? Quin el de Facebook? I el de Wallapop? I què me'n dius del Whatsapp? Com guanyen diners els llocs web?

Navegant per internet podem veure infinitat de negocis que estan funcionant i on hi ha gent treballant i guanyant diners, però moltes vegades no entenem com acaben de fer-ho, sobretot, en els casos en els quals els serveis que ofereixen són gratuïts. Com es pot oferir tot gratuït i mantenir un negoci?

En la primera part d'aquesta sessió veurem els diferents models de negoci que es poden aplicar a un lloc web i com els negocis generen valor als usuaris, tant si es paga com si no.

En la segona part d'aquesta sessió, els alumnes participants i a partir de les seves idees, hauran d'imaginar unes quantes maneres de crear models de negoci que siguin sostenibles en el temps. També junts, crearem una llista de tot el que seria necessari per poder tirar endavant aquestes idees.

L'objectiu és portar a l'alumne a reflexionar sobre la possibilitat real de crear un negoci imaginant per un costat com funcionaria quant a creació de valor cap a l'usuari, com es podria recuperar aquest valor en forma monetària, i què es necessita exactament per poder crear aquell negoci.

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

No hay comentarios. Se el primero en comentar!