Cerrar

Sensors fabricats amb tecnología microelectrónica per a mesurar la qualitat de les begudes

fecha 21/01/2020       hora de 09:00 a 12:00

Agotada

Institut de microelectrònica de Barcelona (IMB-CNM-CSIC)

Plazas: 25 alumnos máximos
Nivel:

Visita + Demo

A l'Institut de Microelectrònica de Barcelona (IMB-CNM) hi tenim una Sala Blanca on es fabriquen xips adreçats a fer projectes de recerca. Alguns dels xips que es fabriquen són utilitzats com a sensors químics. Aquests ens permeten mesurar paràmetres diversos i determinar així la qualitat d'una beguda.

L'activitat proposada consta de dues parts. Una visita a la sala Blanca de l'IMB-CNM on s'explicarà de forma senzilla com es fabriquen els xips. Posteriorment es farà un taller pràctic de fabricació d'un sensor i es realitzarà la mesura de diverses begudes per veure com varia el pH i altres compostos.

Estructura de la sessió:

• Benvinguda
  • Visita a la Sala Blanca i al museu (30 min)
  • Explicació de la pràctica (15 min)
  • Fabricació del sensor (1h)
  • Mesures de diferents begudes (30 min)
  • Discussió final (15 min)

Per a més informació sobre els objectius i continguts del taller, consulteu el document adjunt.

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

Descargar PDF

Últimos comentarios

No hay comentarios. Se el primero en comentar!

Comparte!