Fabrica la teva idea en 3D

fecha a convenir desde 03/02/2020 hasta el 31/03/2020
hora de 09:00 a 11:00

Agotada

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial (UPC)

Plazas: 12 alumnos máximos
Nivel:

Taller Práctico

El propòsit del taller és que l'alumnat conegui el funcionament, les característiques, els beneficis, les limitacions i els àmbits d’aplicació de les tecnologies de fabricació digital, concentrant-se en la impressió 3D, tant per aplicacions en l’àmbit professional i empresarial com en el particular.

Tanmateix, es treballarà per entendre les diferents tecnologies i processos de fabricació additiva, i capacitar-se per prendre decisions d’implementació en el desenvolupament d'un producte en l’empresa.

• Introducció a la fabricació digital, metodologia i conceptes bàsics.
  • Tipologies de fabricació digital (fabricació additiva i sostractiva).
  • La impressió 3D, beneficis, limitacions i reptes de futur.
  • Funcionament general de la impressió 3D.
  • Paràmetres de les impressores FFF, calibratge i procés de treball.
  • Anàlisi dels resultats del cas pràctic. Postprocessat de peces i acabats.

Activitat realitzada per les investigadores i els investigadors del Centre tecnològic CIM UPC, Rosa Rodríguez, Juan Vicente i Ma Carmen Rodríguez Arévalo.

El centre tecnològic CIM UPC  promou de forma integrada la investigació i la innovació de productes i els sistemes de fabricació i els processos d’enginyeria de producció associats, en estreta cooperació amb la UPC, per a contribuir al desenvolupament de la tecnologia i aportar coneixement a les empreses, proporcionant en paral·lel formació d’alt nivell en base al know‐how generat.

Dies per realitzar-la: dimarts o dijous de 10h a 12h.

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

No hay comentarios. Se el primero en comentar!