Nanotecnologia i Biomedicina

fecha 18/10/2019       hora de 09:00 a 12:00

Agotada

Unitat de Microscòpia Electrònica TEM/SEM (CCiT-UB)

Plazas: 15 alumnos máximos
Nivel:
Cicle formatiu mitjà
Cicle formatiu superior

Visita + Demo

Tots hem sentit parlar últimament de la nanotecnologia i les seves aplicacions, però com està afectant el camp de la biomedicina? Per què és important? Quines eines podem fer servir per caracteritzar nanopartícules?

Aquesta activitat constarà de dues parts: inicialment, es farà una breu introducció sobre la nanotecnologia i les seves aplicacions en el camp biomèdic, i després es visitarà la Unitat de Microscòpia Electrònica on els alumnes podran observar el procediment a seguir per preparar mostres biològiques i la seva posterior observació mitjançant els Microscopis Electrònics de Transmissió i Rastreig.

L'activitat serà conduïda per Rosa Rivera, Adriana Martínez, Josep Manel Rebled i Eva Prats, tècnics de la Unitat de Microscòpia Electrònica dels CCiTUB.

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

No hay comentarios. Se el primero en comentar!