De Biomacro a Biomicro

fecha 29/05/2020       hora de 08:30 a 13:00

Agotada

Universitat de Barcelona- Centres Científics i Tecnològics- Campus Medicina Clínic (CCiT-UB)

Plazas: 30 alumnos máximos
Nivel:
Cicle formatiu mitjà
Cicle formatiu superior

Visita + Demo

Les Unitats d’Experimentació Animal, Microscòpia Òptica Avançada, Microscòpia Electrònica i Proteòmica dels Centres Científics i Tecnològics de la Universitat de Barcelona us proposem una visita de 4 h a les instal·lacions ubicades al Campus Medicina-Clínic de la UB.

Durant la visita realitzarem un viatge per les estructures de la vida, des de les grans estructures com poden ser els éssers vius, a les mes petites, com són les proteïnes. Passarem pels òrgans, teixits i cèl·lules amb les microscòpies, i analitzarem les estructures dels seus components i les proteïnes dins d'aquests. Veurem també com estudiar els components bàsics de les reaccions químiques i com podem saber d'elles per trobar marcadors en malalties humanes, com pot ser el càncer, la infertilitat, diabetis...

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

Últimos comentarios

No hay comentarios. Se el primero en comentar!

Comparte!