Control automàtic

Nivel:
Cicle formatiu superior

Taller Práctico

La sessió comença amb l’estudi del concepte de control a través d’exemples quotidians per a l’estudiant i es passa a parlar de per què és important tenir informació d’allò que fa el sistema i realitzar el control realimentat. Es desenvolupen aquests conceptes sobre un sistema real de control de posició d’un motor de contínua. A continuació es parla sobre què són els sistemes d’adquisició de dades. Els estudiants adquireixen dades des d’un generador de funcions cap a l’interior de l’ordinador i monitoritzen aquests senyals a través de MATLAB-SIMULINK i Real Time Matlab. També experimenten el fenomen d’Aliasing produït per un mostreig a una freqüència massa baixa. Després fan el pas invers, generen un senyal en l’ordinador i el treuen cap a l’exterior, on l’observen en un oscil·loscopi. Seguidament es repassen els conceptes d’integració i de derivació a través de MATLAB-SIMULINK. Com a penúltima activitat els estudiants munten un controlador PID en estructura bàsica i controlen la posició d’un motor amb un PD.

Durada de 3 hores

Més 30 minuts de visita als centres universitaris TecnoCampus de Mataró.

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

No hay comentarios. Se el primero en comentar!