De quina espècie és?

Nivel:
4t d'ESO

Taller Práctico

A les col·leccions del Museu de Ciències Naturals de Barcelona es conserven prop de dos milions d'espècimens zoològics.

Per tal que siguin útils a la ciència, és fonamental saber de quina espècie són. Com es classifiquen els animals? Com s'identifiquen les espècies? Quines són les dificultats que ens podem trobar? Quina és la importància d'una bona identificació?.

Es farà una presentació del Museu, de les col·leccions i dels projectes que s’hi porten a terme. L'activitat té una part pràctica on s'utilitzarà una mostra diversa de les col·leccions de zoologia del Museu, insectes, vertebrats naturalitzats i cranis d'aus i mamífers.

Els conceptes de nomenclatura, sistemàtica zoològica, així com les adaptacions morfològiques, seran el fil conductor del taller.

Identificar és el primer pas!

AQUESTA ACTIVITAT ES REALITZA AL LABORATORI DE NATURA DEL MUSEU DE CIÈNCIES NATURALS. Passeig Picasso s/n. Castell dels Tres Dragons. Parc de la Ciutadella. Barcelona

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

ncomalada@ · 11/11/2019 13:48

Benvolguts, m'agradaria poder participar al taller amb els alumnes de Ciències de la Terra i de Biologia.

lsola6@ · 22/09/2019 14:05

Hem obtingut plaça en aquesta activitat per el dia 13 de febrer a les 10h. per a 15 alumnes, però actualment hi ha 17 alumnes matriculats a la matèria de Biologia i Geologia de 4t. ESO i voldria poder realitzar ambdues activitats per repartir tots els alumnes en dos grups.