Excursió per les diferents etapes d'un projecte de recerca

fecha 20/03/2020       hora de 09:00 a 11:30

Agotada

IMIM (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques)

Plazas: 25 alumnos máximos
Nivel:

Visita + Demo

La visita comença amb una explicació de la nostra història i un vídeo de 7 minuts on s'explica qui som, que fem i com ens organitzem per tal de situar als nouvinguts. A continuació, es realitzarà una passejada per les instal·lacions, ja que estem en un dels edificis més emblemàtics de Barcelona, el del Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona.

Després es realitzarà una excursió per les diferents etapes del cicle vital d'un projecte d'investigació de la mà d'un investigador del grup de recerca en epidemiologia i genètica cardiovascular. Des de la idea inicial amb el plantejament de la pregunta que es vol respondre fins a la cerca d'informació, el disseny de l'estudi o la cerca de finançament.

Finalment es visitarà el Laboratori del Grup de recerca en risc cardiovascular i nutrició on els estudiants podran fer una petita pràctica.

Més informació: http://www.imim.es/programesrecerca/epidemiologia/riscvascularnutricia.HTML

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

No hay comentarios. Se el primero en comentar!