Experimentació animal en recerca biomèdica (PlayDecide)

fecha 13/11/2019       hora de 09:00 a 12:30

Agotada

Universitat Pompeu Fabra i Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona

Plazas: 20 alumnos máximos
Nivel:
Cicle formatiu mitjà
Cicle formatiu superior

Taller Práctico

Us convidem a conèixer la Universitat Pompeu Fabra i el Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona i a participar en una xerrada-debat sobre l’ús d’animals en recerca biomèdica mitjançant l’ús del joc de rol PlayDecide.

A Catalunya, així com en altres països la utilització d’animals d’experimentació en la recerca biomèdica, és un tema candent. Per una banda, s’estan desenvolupant nous fàrmacs i tractaments amb la intenció que siguin millors i més segurs. Per altra banda, però, no es vol que els animals pateixin ni morin per tal d’obtenir aquests medicaments. Malgrat el nombre creixent d’alternatives a l’ús d’animals per a l’experimentació, no se’n pot excloure l’ús en tots els casos. Fins on s'hauria de permetre arribar amb l'experimentació amb animals per tal de millorar la nostra salut?

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

No hay comentarios. Se el primero en comentar!