La utilització de residus en els materials de construcció

fecha a convenir desde 03/02/2020 hasta el 07/02/2020
hora de 09:00 a 13:00

Agotada

Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (UPC)

Plazas: 15 alumnos máximos
Nivel:
Cicle formatiu superior

Taller Práctico

La utilització de residus en els materials de construcció en matrius en base ciment i la seva durabilitat

Es tracta d’un taller en el laboratori de materials de construcció del departament d'Enginyeria de la Construcció de l’Escola de Camins per mostrar la recerca i l'ús de residus (cendres, escòries, pols de neumàtic, àrids de demolició...) com a nous recursos en l’àmbit de la construcció.

Assajarem mostres de formigó (assaig químics i mecànics) amb residus els quals són comparats amb els formigons estàndards. Mostrarem com la química ens permet conèixer l’estat del formigó amb l’addició de residus i sense, i valorarem la seva durabilitat.

El taller té una durada d'entre una hora i hora i mitja durant el matí.

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

No hay comentarios. Se el primero en comentar!