Setmana del cervell 2020 - Per què es tornen boges les vaques? L'enigma dels prions.

data 20/03/2020       hora de 09:00 a 10:00

Disponible

Centre de Recerca en Sanitat Animal (IRTA-CReSA)​

Totes les edats

Visita + Xerrada

ACTIVITAT DIRIGIDA ÚNICAMENT ALS CENTRES EDUCATIUS DE LA CIUTAT DE BARCELONA

RESUM DE LA XERRADA

Xerrada divulgativa sobre encefalopaties espongiformes transmissibles.

Activitat a càrrec de l'investigador Enric Vidal de l'IRTA-CReSA.

IMPORTANT A TENIR EN COMPTE:

Les reserves es gestionen únicament a través d'aquest web. És obligatòria la presència d'un/a professor/a per grup classe. Cal que una persona del centre educatiu, responsable de la reserva, rebi l'investigador/a a l'entrada del centre per poder acompanyar-lo/a fins a l'aula 20 minuts abans de l'inici de l'activitat i que es faci càrrec de l'ordre del grup classe i supervisi la sessió de treball.

Necessitats tècniques: el dia de l'activitat cal que el centre tingui a punt l'ordinador (amb altaveus) i el projector per a PowerPoint (que la sala es pugui enfosquir) i que l'investigador/a pugui fer una connexió a Internet.