Challenge Nano 2019

data 17/10/2019       hora de 09:00 a 12:00

Unitat de Tècniques Nanomètriques (CCiT-UB) i Nanodivulga UB

Visita + Demo

Voleu endinsar-vos al món de la Nanotecnologia? I ser nanocientífics per un dia?

Veniu i veureu com es treballa als nostres nanolaboratoris i com es caracteritzen els productes nanotecnològics. També sintetitzarem nanopartícules i pensarem futures aplicacions de la nanotecnologia.

Observarem diferents nanoproductes amb eines tan potents, que veureu pràcticament l'àtom o la seva estructura de forma molt detallada.

PER A REALITZAR AQUESTA ACTIVITAT ÉS CONVENIENT QUE L'ALUMNAT HAGI TREBALLAT A L'AULA UNS CONTINGUTS PREVIS.

Amb l'objectiu de motivar l’alumnat, contextualitzar els continguts i preparar-los per a la visita, es proposa que l'alumnat realitzi una sèrie d'activitats a l'aula prèvies a la visita. Per facilitar la feina del professorat, EscoLab ha generat un dossier amb uns recursos específics per treballar els continguts abans, durant i després d'aquesta activitat. Els trobareu a la secció de recursos del web amb el nom Dossier_CHALLENGE_NANO.