Com podem mesurar l'activitat cerebral?

data a convenir des de 09/03/2020 fins al 15/04/2020
hora de 09:00 a 12:00

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial (UPC)

Visita + Demo

Sessions a convenir entre el 15 d'octubre i el 15 d'abril, de 10 h a 13h.
Primer quadrimestre dilluns, dimecres o divendres. Segon quadrimestre dimecres no disponible.

Per concretar s'ha d'enviar un correu a activitatsdifusio.etseib@upc.edu

Es farà una petita presentació en la qual es descriuen els fonaments de l'activitat cerebral i les tècniques que existeixen per mesurar-la i caracteritzar-la.

L'activitat inclou la visita al Laboratori de Biosenyals i una demostració de la instrumentació necessària per a mesurar l'activitat cerebral humana mitjançant l'electroencefalograma (sensors, amplificadors, gel conductor...). En la demostració es demanarà l'ajuda dels alumnes i farem l'enregistrament del senyal de l'electroencefalograma.

Es recomanen coneixements bàsics sobre física, tecnologia i biologia (no indispensables).

Professors responsables: Alejandro Bachiller, Carolina Migliorelli i Leidy Serna, del dpt. d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial.

Més informació sobre els tallers a l'ETSEIB