Ciència al carrer: descobreix la recerca biomèdica a l'IDIBAPS

data 13/11/2019       hora de 08:15 a 10:45

Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer (IDIBAPS)

Taller Pràctic

L'Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer (IDIBAPS) és el centre de recerca vinculat a l'Hospital Clínic de Barcelona.

Fundat el 1996, hi treballen més de mil professionals que estudien les malalties més prevalents en el nostre entorn, des del càncer i la diabetis fins a les malalties neurodegeneratives i els infarts. La combinació de la recerca bàsica amb la clínica permet transferir amb més eficàcia als pacients els avenços científics obtinguts al laboratori.

Amb motiu de la Setmana de la Ciència, l'IDIBAPS duu els laboratoris al carrer i organitza tallers pràctics als jardins de l'interior d'illa Beatriu de Pinós (C/ Rosselló 149-153) per a estudiants de 1er i 2on de batxillerat.

Durant dues hores i mitja, els alumnes passaran per 4 tallers relacionats amb la recerca biomèdica. Finalment, visitaran un laboratori i el biobanc, on es preserven les mostres biològiques que es fan servir per a la recerca.

Aquesta activitat es fa amb el suport de l'Institut de Cultura de l'Ajuntament de Barcelona

mbosch7@ · 09/09/2019 09:10

Fa molts anys que demano activitats de l'escolab i sempre m'han agradat i els he trobat molt interessants.