El viatge d’una mostra: del procés assistencial a la recerca biomèdica

data 21/02/2020       hora de 09:00 a 11:00

IMIM (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques)

Visita + Demo

La visita comença amb una explicació de la nostra història i un vídeo de 7 minuts on s'explica qui som, què fem i com ens organitzem per tal de situar als nouvinguts. A continuació, es farà una introducció a la mateixa sala de què és un Biobanc d'excedents de diagnòstic i com la donació d'aquests excedents són de gran importància per a la recerca biomèdica.

Després es realitzarà una passejada per les instal·lacions, ja que estem en un dels edificis més emblemàtics de Barcelona, el del Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona i finalment s'anirà a visitar les instal·lacions del Biobanc (Sala de congeladors, cambres de -20°, sala de Nitrogen líquid i laboratori d'Histologia).

Més informació: https://www.imim.cat/ofertadeserveis/es_copia_de_indexbiobanc.html