Taller d’Animació per Ordinador 3D (Efectes Visuals)

data 17/12/2019       hora de 11:00 a 13:00

Disponible

La Salle Campus Barcelona - Universitat Ramon Llull

Cicle formatiu mitjà
Cicle formatiu superior

Taller Pràctic

Visió general de l'animació per ordinador que engloba des de la preproducció fins a la postproducció tant de films CGIVFX.

Permet donar a l'alumne una visió general de les tecnologies que engloben la producció d'animació 3D, tant com eina per a l'entreteniment com en el camp de la investigació. Amb la realització d'aquest taller, els alumnes tindran un primer contacte amb el món de l'animació per ordinador 3D: sabran quins són els actors principals de la indústria de l'entreteniment, coneixeran una eina de modelatge 3D i aprendran en què consisteix el procés de captura de moviment òptic més utilitzat actualment en la indústria del cinema en el MediaLab (el laboratori més gran de Captura de Moviment del Sud d'Europa).

Visió global del món de l'animació 3D actual: camps que engloba, sortides professionals i aspectes que es tracten durant la carrera. Amb les explicacions, es mostraran vídeos i exemples de projectes d'animació tant de projectes CGI com de VFX (efectes especials).