Recerca i càncer: saps què fa un investigador per lluitar contra els tumors?

data 04/03/2020       hora de 09:00 a 11:30

Institut Català d'Oncologia (ICO)

3r d'ESO
4t d'ESO

Visita + Demo

L'activitat, d'unes dues hores i mitja, comença amb una breu introducció sobre què és l'ICO i què és el càncer, perquè s'origina i com s'investiga. Seguidament, es visiten els laboratoris on els mateixos investigadors expliquen com es fa recerca per lluitar contra el càncer i com duen a terme els seus experiments.

Per a més informació, consulteu el document adjunt.

Els investigadors que duen a terme l'activitat són: Maria Martínez, Alvaro Lahiguera, David Ahumada y Dmytro Kukhtar.

Descarregar PDF

evalenc2@ · 21/09/2019 11:33

Aquesta ha estat una activitat molt motivadora pels nostres alumnes de cursos anterior. Moltes gràcies.

jruiz1@ · 14/09/2019 17:36

Aquesta vlsita és molt pedagògica i necessària pels nostres alumnes ja que com estudien cicle de grau superior de laboratori seràn futurs tècnics de Laboratori Clínic i Biomèdic, à, la visita s'adapta molt a les nostres expectatives ja que ens informen com és la recerca biomèdica i el servei cientifoc tècnic, micorscopia confocal,