Escolab

recerca, tecnologia, innovació

EscoLab obre la porta dels laboratoris i dels centres de recerca més capdavanters del país i ofereix l'oportunitat de dialogar amb els investigadors que treballen en l'avenç de la societat.

Més de 10.000 places d'activitats científiques gratuïtes per a l'alumnat d'ESO, de batxillerat i de cicles formatius. Propostes que inclouen tant les ciències experimentals i la tecnologia com les ciències socials i les humanitats, l'arquitectura, la innovació empresarial, el periodisme, l'educació infantil i les ciències de l'esport, entre d'altres.

Des d'octubre fins a maig, EscoLab ofereix més de 200 propostes diferents, de la mà d'investigadors de grups d'investigació d'universitats, centres de recerca, hospitals i empreses, disposats a satisfer la curiositat de l'alumnat.

Les activitats consisteixen en tallers o visites que permeten veure la gran diversitat de laboratoris que hi ha avui i entrar en contacte directe amb els equips multidisciplinaris que hi treballen i les línies de recerca que segueixen. Podreu experimentar els nous descobriments i enriquir els continguts de l'aula connectant el currículum amb l'actualitat científica.

La inscripció prèvia és imprescindible i es pot fer a per a partir del setembre (consulta el calendari d'inscripcions a reserves). Per a poder reservar, cal ser un usuari registrat.

Totes les activitats són gratuïtes i les places, limitades.

Com fer una reserva?

Consulta les activitats

aolle3@ · 11/12/2019 16:41 · Releacionada amb l'activitat "Coneixes els riscos per a la salut humana de la contaminació ambiental?"

Hola, he intentat registrar-me, però quan poso el codi del meu institut em posa codi erroni. El meu institut és el Pompeu Fabra de Badalona. Només feu les activitats per instituts de Barcelona? Gràcies

ligit@ · 20/11/2019 08:20 · Releacionada amb l'activitat "Aplicació de tecnologies de la informació Geospacial"

Bon dia,

Tenim dates obertes, per tant només hem de buscar una data que us vagi bé. Programem les sessions fins al març, i normalment l'horari és entre les 410 h i les 14h, amb una duració de no més de 2 hores.

Indiqueu-nos algunes dates que us vagin bé i ho concretem.

Podeu escriure directament a ligit@uab.cat

Resto a l'espera de la vostra resposta.

Ben  cordialment,

Miquel Àngel Vargas

ncomalada@ · 11/11/2019 13:55 · Releacionada amb l'activitat "Aplicació de tecnologies de la informació Geospacial"

M'agradaria participar al taller amb els alumnes de Ciències de la Terra i, si sobressin places, miraríem quins alumnes de Cicles o del Batxillerat Cientifico-tecnològic hi podrien estar interessats.

ncomalada@ · 11/11/2019 13:48 · Releacionada amb l'activitat "De quina espècie és?"

Benvolguts, m'agradaria poder participar al taller amb els alumnes de Ciències de la Terra i de Biologia.

rebeca.lopez@ · 25/10/2019 14:45 · Releacionada amb l'activitat "Dins la ment d'un autèntic Hacker per fer front a la Pirateria"

Bona tarda, tenim places disponibles per aquest taller, necessito saber el nombre d'alumnes que vindrieu.

Gràcies,

Rebeca López

+ Veure més comentaris

destaquem

EscoLab us desitja un bon estiu

Benvolgudes i benvolguts escolabers,

Des d'Escolab us volem desitjar un molt bon estiu i informar-vos que el programa torna el curs vinent adaptant les seves activitats a un format virtual durant el primer trimestre.

...

EscoLab us desitja un bon estiu