Escolab

participa

Profesorado

¿Cómo conectar investigación y aula? ¿Cómo integrar una salida científica en el curso escolar? ¿Como dar continuación al centro de interés iniciado en el aula? ¿Cómo incentivar la participación del alumnado y hacer más interactiva la actividad de EscoLab?

Este año repetiremos el curso de formación, reconocido por el Departament d'Ensenyament, iniciado en la pasada edición: “EscoLab: Conectando investigación y aula”.

Se trata de un curso semipresencial de 20h de formación, donde se llevará a cabo un trabajo cooperativo con los investigadores con el fin de diseñar recursos educativos, acompañados de personal formador experto en didáctica de las ciencias.

Objetivos del curso:

• Fomentar el trabajo colaborativo entre profesorado e investigadores.
  • Mejorar el rendimiento pedagógico de las actividades de EscoLab e incentivar la participación del alumnado.
  • Generar recursos pre y post-actividad que se incorporaran en la web de EscoLab y permanecerán a disposición de sus usuarios.
  • Repensar el diseño de las actividades de EscoLab incorporando las aportaciones del profesorado.
  • Favorecer la Investigación y la Innovación Responsable (RRI) creando canales de comunicación entre los centros de investigación y los centros educativos.

El profesorado será invitado a participar tras ser confirmadas las inscripciones a las actividades de EscoLab. Se informará oportunamente.

Ayúdanos a mejorar el programa evaluando la actividad en la cual has participado. Te agradeceremos mucho que destines 5 minutos a responder la siguiente encuesta. Tenéis que estar registrados sólo para acceder. Al finalizar no se guardará ninguna información personal.

EVALÚA

Personal investigador

¿Te gustaría organizar una actividad de EscoLab? ¿Tienes ganas de dar a conocer como se trabaja en vuestro laboratorio y que investigáis?

Envíanos una propuesta y nos pondremos en contacto contigo.

PROPONE

edutto@ · 01/04/2019 09:58 · Actividad relacionada "Jornada de màrqueting per a batxillerat"

Hola, sóc professora del CE DOLMEN, Hospitalet. NO PODREM ASSISTIR a la següent activitat que havíem reservat : Jornada de màrqueting per a batxillerat data 17/04/2019 hora de 09:00 a 13:00 Centres Universitaris del TecnoCampus (Mataró). Adscrits a la UPF Preguem prenguin nota i confirmin la recepció de l'avís. Gràcies!

escolab@ · 22/02/2019 15:26

Benvolguda nuria.rubio@, tal i com s'indica en la darrera frase del mail d'avís d'alliberament de places: "Si tardeu en sol·licitar la reserva, és possible que un altre usuari ho faci abans que vosaltres". Si l'activitat surt amb el signe + en vermell, és que ja ha estat reservada per una altra escola abans. En aquests moments, les llistes d'espera són molt llargues i s'ha d'anar ràpid a fer la reserva. Salutacions i sort a la propera.

nuria.rubio@ · 22/02/2019 14:50

Bona tarda, acabo de rebre aquest missatge, però he mirat totes les dates i em posa que estan exhaurides, quin és le dia alliberat? CTIVITAT Recerca i càncer: saps què fa un investigador per lluitar contra els tumors? Éreu a la llista d'espera i en aquests moments l'activitat ha passat a tenir places disponibles! Si encara voleu apuntar-vos-hi, heu d'anar al web d'EscoLab i sol·licitar la reserva. L'avís s'ha enviat a tots aquells usuaris que eren a la llista d'espera de l'activitat mencionada. Si tardeu en sol·licitar la reserva, és possible que un altre usuari ho faci abans que vosaltres.

eac2222@ · 18/02/2019 14:21

A nosaltres també ens ha passat que hem rebut la informació de la inscripció quan la majoria de xerrades ja estaven exhaurides. Fa uns mesos ens vam posar en contacte i ens van assegurar que rebriem la informació així que la tinguessin. Sap greu.

mmarti37@ · 18/02/2019 09:43 · Actividad relacionada "El cervell humà"

Bon dia, cada curs sol·licitem alguna activitat en la setmana del cervell. Tenim 3 grups de 1r d'ESO i si quedés alguna vacant no sé si seria possible marcar 3 xerrades en 2 dies. Moltes gràcies Mireia Martínez Tomé (directora institut Jaume Balmes)

+ Ver más comentarios

destacamos

Ja tenim els ganyadors de la VI edició del concurs d'EscoLab, Tenim una idea!

La nanotecnologia i les propostes per millorar la qualitat de l'aire de les ciutats, les guardonades

Ja tenim els ganyadors de la VI edició del concurs d'EscoLab, Tenim una idea!

Tinc una idea!