Electrofilat: Micro i Nanofibres de Polímers Biodegradables

fecha 13/05/2019       hora de 09:00 a 11:00

Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE - UPC)

Plazas: 30 alumnos máximos
Nivel:
Cicle formatiu mitjà
Cicle formatiu superior

Taller Práctico

Els alumnes rebran una introducció a l'àrea dels polímers i la sostenibilitat mediambiental per arribar als polímers biodegradables. Seguidament, se'ls explicarà la tècnica del electrofilat (electrospinnig) com a mètode de processament dels polímers per obtenir electrofibres de mida micro i nanomètric. A més, discutirem les seves aplicacions en diferents àmbits industrials amb particular èmfasi en la indústria biomèdica.

Després, els alumnes tindran una sessió de laboratori per elaborar electrofibres a partir de polímers biodegradables i mitjançant l'observació microscòpica podran determinar la dimensió en escala micro o nano de les fibres obtingudes.

Professors: Luis J. del Valle

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

No hay comentarios. Se el primero en comentar!