Per què de vegades la gent gran s'oblida de les coses?

fecha 11/03/2019       hora de 09:00 a 10:00

Agotada

SETMANA DEL CERVELL 2019

Plazas: 35 alumnos máximos
Nivel:
1r de ESO
2n d'ESO

ACTIVITAT DIRIGIDA ÚNICAMENT ALS CENTRES EDUCATIUS DE LA CIUTAT DE BARCELONA

RESUM DE LA XERRADA

Com funciona el cervell? Sabem el que provoca les pèrdues de memòria?

En aquesta xerrada explicarem el funcionament del cervell, les seves parts i de quina manera controla el que fem i com ens comportem. També coneixerem alguns exemples de malalties que ens alteren la memòria i el comportament.

Investigadora: Júlia Sala, de l'Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC)

IMPORTANT A TENIR EN COMPTE:

Les reserves es gestionen únicament a través d'aquest web. És obligatòria la presència d'un/a professor/a per grup classe. Cal que una persona del centre educatiu, responsable de la reserva, rebi l'investigador/a a l'entrada del centre per poder acompanyar-lo/a fins a l'aula 20 minuts abans de l'inici de l'activitat i que es faci càrrec de l'ordre del grup classe i supervisi la sessió de treball.

Necessitats tècniques: el dia de l'activitat cal que el centre tingui a punt l'ordinador (amb altaveus) i el projector per a PowerPoint (que la sala es pugui enfosquir) i que l'investigador/a pugui fer una connexió a Internet.

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

No hay comentarios. Se el primero en comentar!