Com mantenir la salut cerebral

fecha 15/03/2019       hora de 10:00 a 11:00

Agotada

SETMANA DEL CERVELL 2019

Plazas: 35 alumnos máximos
Nivel:
3r d'ESO
4t d'ESO
Cicle formatiu mitjà
Cicle formatiu superior

ACTIVITAT DIRIGIDA ÚNICAMENT ALS CENTRES EDUCATIUS DE LA CIUTAT DE BARCELONA

RESUM DE LA XERRADA

Gràcies als avenços en medicina i salut pública cada vegada vivim més anys. El repte actual consisteix, tanmateix, a reduir l'impacte del deteriorament cognitiu associat a l'edat i a les malalties neurodegeneratives. Per això és essencial mantenir la salut cerebral al llarg de tota la vida, fent al cervell més resistent als canvis o malalties que puguin aparèixer.

Aquest enfocament en la prevenció de malalties mitjançant la promoció de la salut cerebral representa un canvi de paradigma i requereix un replantejament des de la salut pública, les polítiques sanitàries i, sobretot, els hàbits i els estils de vida de cada persona.

En aquesta xerrada parlarem del projecte Barcelona Brain Health Initiative que promou els estils de vida saludables en diversos pilars: nutrició, exercici, son, pla vital, entrenament cognitiu, socialització i salut integral.

Investigador: Gabriele Cattaneo, del Dept. de Recerca de l’Institut Guttmann i del Dept. de Neurociències Clíniques i Experimentals de l'IDIBAPS

IMPORTANT A TENIR EN COMPTE:

Les reserves es gestionen únicament a través d'aquest web. És obligatòria la presència d'un/a professor/a per grup classe. Cal que una persona del centre educatiu, responsable de la reserva, rebi l'investigador/a a l'entrada del centre per poder acompanyar-lo/a fins a l'aula 20 minuts abans de l'inici de l'activitat i que es faci càrrec de l'ordre del grup classe i supervisi la sessió de treball.

Necessitats tècniques: el dia de l'activitat cal que el centre tingui a punt l'ordinador (amb altaveus) i el projector per a PowerPoint (que la sala es pugui enfosquir) i que l'investigador/a pugui fer una connexió a Internet.

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

silvia.gelabert@ · 11/02/2019 11:32

Ens apuntem en llista d'espera però voldriem saber si seria possible fer aquesta xerrada a les 15hores pels alumnes de tarda Moltes gràcies