Vine a conèixer els avenços de la tecnologia en el camp de la bioenginyeria!

fecha a convenir desde 01/11/2018 hasta el 30/11/2018
hora de 08:00 a 13:00

Agotada

Escola Superior Politècnica (UPF)

Plazas: 30 alumnos máximos
Nivel:
3r d'ESO
4t d'ESO

Visita + Charla

Programa

Us proposem dues xerrades i una visita/demo al laboratori MoCA Lab, per conèixer els avenços de la tecnologia en el camp de la bioenginyeria. Amb una durada de 2.30 h, data i horari final a concretar amb el centre. Es realitzarà a les instal·lacions del Campus de la Comunicació-Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra (carrer de Roc Boronat 138, 08018 Barcelona).

Machine Learning i Medicina

Machine Learning és una disciplina científica de l'àmbit de la Intel·ligència Artificial que crea sistemes que aprenen automàticament. Els grans avenços en la recerca han fet que sigui possible aplicar els mètodes d'aquest camp a la detecció i prevenció de malalties mitjançant anàlisis de dades.

Tècniques com k veïns propers (KNN), arbres de decisió (DT), xarxes neuronals artificials (ANN), anàlisi de components principals (PCA) i màquines de suport vectorial (SVM) ens donen potents mètodes per a la detecció del càncer. En aquesta càpsula es donarà a conèixer què és l'aprenentatge automàtic, alguns exemples i com es pot utilitzar per avançar en el camp de la medicina.

El camí de l'escola secundària a la societat: millora a través de la ciència i l'enginyeria

La ciència i l'enginyeria són motors de millora de la societat, i cada pas que triïs en la teva carrera pot contribuir-hi. La nostra investigadora compartirà la seva a experiència personal i els passos que ha seguit des de l'escola secundària fins al seu doctorat. Ens centrarem en el grau d'Enginyeria Biomèdica, destacant el caràcter interdisciplinari d'aquest camp i el seu impacte social, per explicar les seves sortides professionals a la indústria i la recerca.

Visita:

MoCA LabMotion Capture and Analysis Lab (Unitat de Recerca BCN MedTech) Aquest lab captura els moviments del cos i ens permet fer anàlisis biomecàniques dels moviments.

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

No hay comentarios. Se el primero en comentar!