Com podem mesurar el patiment dels animals?

fecha a convenir desde 05/11/2018 hasta el 26/04/2019
hora de 10:00 a 12:00

Agotada

Servei de Nutrició i Benestar Animal SNIBA (UAB)

Plazas: 20 alumnos máximos
Nivel:
3r d'ESO
4t d'ESO
Cicle formatiu mitjà
Cicle formatiu superior

Visita + Demo

El benestar dels animals és una qüestió que preocupa cada cop més a la societat. Les condicions de vida dels animals que en tenim cura (p. ex. a les granges o al zoo) té un profund impacte sobre el seu benestar. El repte però és disposar de mesures que ens permètin mesurar objectivament el patiment dels animals. El nostre grup de recerca treballem per identificar elements que ens permetin evaluar el grau d'estrès, dolor i altres elements que tinguin un efecte sobre el benestar dels animals. Durant la visita veurem alguns exemples teòrics i pràctics de com obtenim les mostres dels animals i com les processem al laboratori per obtenir informació sobre la seva salut i el benestar animal.

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

No hay comentarios. Se el primero en comentar!