Materialitza't

fecha 26/03/2019       hora de 09:00 a 11:00

Agotada

Centre de Disseny i Optimització de Processos i Materials (DIOPMA-UB)

Plazas: 25 alumnos máximos
Nivel:

Taller Práctico

Els joves participants que duguin a terme la nostra activitat podran comprovar com d'important i necessària és l'enginyeria de materials avui dia. Realitzaran un circuit d'entre 3 i 4 etapes, totes elles pràctiques i que engloben els principals aspectes del treball que duu a terme un enginyer de materials.

En la primera etapa podran veure el resultat del desenvolupament de nous materials de construcció enfocats a aconseguir que la construcció d'un edifici sigui més sostenible i que el mateix edifici es comporti de manera sostenible durant la seva vida útil. En la segona etapa, veuran algunes de les propietats més fascinants que presenten alguns materials, des de la superhidrofobicidad fins a la superconductivitat. En l'última etapa podran veure alguns exemples de l'aplicació de la impressió 3D de materials.

La investigadora que dinamitza l'activitat és: Camila Barreneche.

El centre DIOPMA és un centre beneficiari del programa TECNIOspring (Marie Curie Actions) d'ACCIÓ-Generalitat de Catalunya.

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

No hay comentarios. Se el primero en comentar!