La recerca en el cicle integral de l'aigua

fecha 02/04/2019       hora de 09:00 a 11:00

Agotada

Cetaqua, Centre Tecnològic de l'Aigua

Plazas: 30 alumnos máximos
Nivel:

Visita + Demo

Cetaqua, Centre Tecnològic de l'Aigua, ofereix la possibilitat de conèixer el dia a dia de la feina d'un investigador i com es desenvolupa un projecte d'R+D+i en el sector de l'aigua. Explicarem en què consisteix i com es treballa en un projecte d'investigació europeu i els alumnes coneixeran de primera mà què significa ser investigador i veuran algunes propostes i tecnologies innovadores plantejades en aquests projectes.

Data i horari a convenir amb el centre. Durada de l'activitat: 1.30-2 hores.

Adreçada principalmente a estudiants de baxillerat d'àmbit científic/tecnològic, que tinguin interés en realizar una carrera universitaria vinculada a l'enginyeria, les ciències, i puguin estar interessats en conèixer de primera mà el món científic i el treball en recerca aplicada al sector de l'aigua.

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

Últimos comentarios

No hay comentarios. Se el primero en comentar!

Comparte!