La visió per computador, realitat o ficció?

fecha a convenir desde 08/10/2018 hasta el 31/05/2019
hora de 08:00 a 10:00

Agotada

Centre de Visió per Computador (UAB)

Plazas: 15 alumnos máximos
Nivel:
Cicle formatiu mitjà
Cicle formatiu superior

Visita + Demo

Què és la visió per computador? Quines són les seves aplicacions? La realitat a vegades supera la ficció. En aquesta activitat descobrirem aplicacions que s’utilitzen a la indústria, així com innovacions mèdiques, del món de la cultura i de moltes altres àrees econòmiques i socials que, de vegades, poden semblar ciència-ficció però que des del CVC ajudem a fer que siguin ben reals.

L'activitat consta d'una breu explicació teòrica on fomentem la participació dels assistents i el seu esperit crític per discernir entre allò que és viable del que no ho és. Seguidament es realitza una visita guiada on se'ls mostren exemples i demostracions de l'activitat científica realitzada pels investigadors i tècnics del Centre de Visió per Computador.

Recomanat per a batxillerat tecnològic i cicles formatius tecnològics.

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

No hay comentarios. Se el primero en comentar!