Els materials del futur per electrònica!

fecha 22/02/2019       hora de 09:00 a 12:00

Agotada

Institut de Ciència de Materials de Barcelona (ICMAB-CSIC)

Plazas: 25 alumnos máximos
Nivel:
Todas las edades

Visita + Charla

Benvinguts a l'ICMAB! L'Institut de Ciència de Materials de Barcelona.

L'ICMAB és un institut de recerca en ciència de materials que té com a objectiu fer recerca d'alt nivell en materials funcionals i nanomaterials, i transmetre tot aquest coneixement a la societat.

A l'Institut tenim diferents grups de recerca que investiguen en diferents camps: materials per una energia més neta i segura, materials per una electrònica més sostenible, materials per la nanomedicina intel·ligent.

Objectiu:

• Conèixer les diferents línies de recerca que hi ha a l’ICMAB
  • Conèixer els materials que es fabriquen i les seves aplicacions en el camp de l’electrònica
  • Visitar les instal·lacions científiques d’un institut de recerca
  • Conèixer les condicions de treball i les necessitats tècniques per efectuar la recerca
  • Aprofundir en un dels temes de recerca mitjançant un taller pràctic o una demostració

Metodologia:

A la visita, oferim als alumnes una introducció al centre i a la ciència de materials, una aproximació a la feina investigadora, una introducció a un tema científic d'interès, i una visita a les nostres instal·lacions.

El tema de la xerrada serà relacionat amb materials per electrònica, en un dels camps següents:

• Materials magnètics i òxids
  • Electrònica molecular

Comentari: sessió molt adequada per a estudiants amb curiositat per la ciència i els nous materials.

Les dates de les sessions són flexibles.

Més informació al document adjunt.

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

Descargar PDF

Últimos comentarios

No hay comentarios. Se el primero en comentar!

Comparte!