Vols veure l’aigua que beus?

fecha a convenir desde 04/02/2019 hasta el 31/05/2019
hora de 08:00 a 12:00

Agotada

Aigües de Barcelona

Plazas: 30 alumnos máximos
Nivel:
Cicle formatiu mitjà
Cicle formatiu superior

Visita + Demo

L’aigua és un recurs natural i escàs que cal cuidar i preservar. La composició de l’aigua procedent de la natura és variable; pot contenir minerals, compostos químics i microorganismes que, alguns d’ells, s’han d’eliminar durant la potabilització a fi de fer-la apta per al consum humà.

La innovació i la recerca són part fonamental de la nostra tasca a fi d’assegurar que l’aigua potable sigui de la màxima qualitat sanitària i organolèptica, tenint sempre cura de la sostenibilitat i preservació d’aquest recurs escàs.

Veniu a conèixer de primera mà la recerca que duem a terme a Aigües de Barcelona, gràcies a la qual disposem de les tecnologies més avançades en tots els nostres processos, des de la captació fins a la potabilització, el transport i la distribució, a més del sanejament i la depuració d'aigües residuals per al seu retorn al medi natural o la seva reutilització.

L'activitat es realitzarà a l'Estació de Tractamet d'Aigua Potable (ETAP) de Sant Joan Despí, Estacion de Tratamiento S/N - 09870 Sant Joan Despi.

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

No hay comentarios. Se el primero en comentar!