La Vida a través del Microscopi

fecha 29/03/2019       hora de 08:30 a 11:00

Agotada

Universitat de Barcelona- Centres Científics i Tecnològics- Campus Medicina Clínic (CCiT-UB)

Plazas: 15 alumnos máximos
Nivel:
Cicle formatiu mitjà
Cicle formatiu superior

Visita + Demo

Les Unitats de Microscòpia Òptica Avançada i Microscòpia Electrònica del Campus Medicina-Clínic dels Centres Científics i Tecnològics de la Universitat de Barcelona us proposen una visita conjunta de dues hores per les instal·lacions dels nostres laboratoris fent un viatge entre la Ciència i la Tècnica per l’interior de cèl·lules i teixits. Des de com s’utilitza el fenomen de la fluorescència per marcar i visualitzar estructures cel·lulars i veure fenòmens com la mitosis en directe fins observar no amb llum, sinó amb electrons, l’interior d’una cèl·lula i els seus orgànuls.

AQUESTA ACTIVITAT DISPOSA DE RECURSOS A L'AULA PER TREBALLAR ELS CONTINGUTS ABANS I DESPRÉS DE LA VISITA.

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

fmarti82@ · 01/10/2018 19:16

és una activitat que s'adapta al contingut del curs que fan els alumnes a l'aula

mhermida@ · 10/09/2018 17:15

El curs passat un grup d'alumnes de biologia van fer l'activitat, i els hi va agradar molt.