fecha 17/04/2019 hora de 08:00 a 12:00
Agotada
Plazas: 50 alumnos máximos
Nivel:
1r de Batxillerat
2n de Batxillerat
Cicle formatiu superior
Objectiu: escoltar les últimes tendències i novetats relacionades amb el màrqueting tradicional i digital de boca dels especialistes en aquests temes.
Jornada que consta de 4 xerrades sobre temes diversos de Màrqueting.
Programa:
10 h. Presentació de l'Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del TecnoCampus.
10.15 h a 11 h. Mòdul de Digitalització.
“Les noves regles del joc i la geolocalització. Des de la segmentació fins a les bombolles de filtre. El paper dels usuaris. Dubtes raonables de l’era digital.”
11 h a 11.45 h. Mòdul de Màrqueting.
“El màrqueting al segle XXI. De les 4Ps a les 4Cs.”
11.45 h a 12 h. Descans
12 h a 12.45 h. Mòdul de Comunitats Digitals.
“Identitat digital, de l’individu a la corporació.
Les estratègies en línia i la importància dels continguts. Territoris de marca.”
12.15 h a 13.30 h. Mòdul Analítica & BI.
“La importància dels resultats. Perquè més important que les dades són les dades correctes i la seva interpretació. Presa de decisions.”
Identifícate Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.
edutto@ · 01/04/2019 09:58
Hola, sóc professora del CE DOLMEN, Hospitalet. NO PODREM ASSISTIR a la següent activitat que havíem reservat : Jornada de màrqueting per a batxillerat data 17/04/2019 hora de 09:00 a 13:00 Centres Universitaris del TecnoCampus (Mataró). Adscrits a la UPF Preguem prenguin nota i confirmin la recepció de l'avís. Gràcies!