Visita al Laboratori de Farmacologia integrada i neurociència de sistemes

fecha 26/04/2019       hora de 09:00 a 11:30

Agotada

IMIM (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques)

Plazas: 15 alumnos máximos
Nivel:

Visita + Demo

La visita comença amb un vídeo de 7 minuts on s'explica qui som, que fem i com ens organitzem per tal de situar als nouvinguts. A continuació, es realitzarà una passejada per les instal·lacions, ja que estem en un dels edificis més emblemàtics de Barcelona, el del Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona.

Finalment, es visitarà les dependències del Laboratori de Farmacologia integrada i neurociència de sistemes de l'IMIM, on els investigadors explicaran en què consisteix el dia a dia en un laboratori de farmacologia, en què consisteixen els estudis farmacològics, les anàlisis de drogues d'abús i com funciona un espectròmetre de masses.

Els grups de recerca en Farmacologia Integrada i Neurociència de Sistemes i de Control del dopatge en l'esport de l'IMIM, junt amb el grup de Proteòmica de la UPF, formen el BAPP (BioAnalysis, Proteomics and Pharmacology), centre beneficiari del programa TECNIOspring (Marie Curie Actions) d'ACCIÓ-Generalitat de Catalunya.

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

No hay comentarios. Se el primero en comentar!