PlayDecide Consell Genètic

Plazas: 20 alumnos máximos
Nivel:

Taller Práctico

Us convidem a conèixer la Universitat Pompeu Fabra i el Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona i a participar en una xerrada-debat sobre la problemàtica que hi ha sobre el consell genètic mitjançant l’ús del joc de rol PlayDecide. El moment de donar un diagnòstic genètic és un instant molt traumàtic pel pacient i també per les seves families. Les circumstàncies en què té lloc la comunicació del diagnòstic poden afectar a l'acceptació de la malaltia i les possibles decisions posteriors que es prenguin. A nivell europeu no existeix una normativa comuna i de fet, hi ha molts països que ni tan sols consideren que l'assessorament genètic sigui una professió.

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

Últimos comentarios

No hay comentarios. Se el primero en comentar!

Comparte!