Fecundació in vitro en animals de granja

fecha 18/03/2019       hora de 08:00 a 12:00

Agotada

Facultat de Veterinària (UAB)

Plazas: 20 alumnos máximos
Nivel:
3r d'ESO
4t d'ESO

Taller Práctico

Què és una fecundació in vitro?

Una fecundació in vitro consisteix a aconseguir en el laboratori que els oòcits i els espermatozoides segueixin els mateixos processos fisiològics que passen durant el període previ a la fecundació o en el mateix procés de la fecundació. Un cop fecundats els embrions es mantindran en cultiu in vitro per transferir-los a l’úter de la femella per tal d’iniciar una gestació. Avui en dia la fecundació in vitro ja és una pràctica que s’utilitza sovint en la reproducció d’espècies com la bovina, l’equina o la porquina.

En aquesta activitat aprendrem en què consisteix una fecundació in vitro i realitzarem els passos necessaris perquè sigui possible (obtenció dels òvuls, recollida i preparació dels espermatozoides, fecundació in vitro i cultiu in vitro dels embrions).

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

No hay comentarios. Se el primero en comentar!