La bona enginyeria, genera valor? Els valors, generen bona enginyeria?

fecha 25/01/2019       hora de 09:30 a 11:00

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial (UPC)

Plazas: 30 alumnos máximos
Nivel:

Visita + Charla

Per a María Jesús Prieto Laffargue, primera dona que presideix la Worls Federation of Engineering Organisations (institució rere de la qual hi ha vint milions d'enginyers en el món), "enginyeria" és "fer bé coses útils". La bona enginyeria genera, doncs, valor.

Servir als valors de la bellesa, de la justícia, de la llibertat, de la veritat mou a tota persona, també a l'enginyer, a tenir més clar, per una banda, que vol dir això de "fer bé" i, per altre, quines són les "coses útils". Els valors generen, doncs, una bona enginyeria.

Parlarem de valors conversant sobre enginyeria i pensarem en enginyeria tot discorrent sobre valors.

Els diàlegs i les reflexions s'ajustaran a la franja d'edat dels assistents. Fóra adient que el tutor demanés al seu grup d'estudiants que, abans d'acudir a l'activitat, hagi pensat en unes quantes possibles "definicions" d'enginyeria o d'enginyer, i que hagi fet quelcom semblant pel que fa a la paraula "valors".

Professor responsable: Jaume Fabregat, dpt. Matemàtiques

Més informació: activitats de difusió de l'ETSEIB

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

No hay comentarios. Se el primero en comentar!