El món de la investigació en biotecnologia (Joc de rol)

fecha 20/02/2019       hora de 08:30 a 13:00

Disponible

Centre de Regulació Genòmica (CRG)

Plazas: 5 alumnos máximos
Nivel:
3r d'ESO
4t d'ESO

Taller Práctico

Reserva amb carta de motivació!
Participareu en un joc de rol gegant. Els estudiants es posaran en la pell dels diferents membres del grup de recerca  Fliact. Cadascun d'ells tindrà un perfil personal amb detalls sobre el seu lloc de treball i les seves competències, habilitats i coneixements.

Amb l'ajuda d'investigadors del CRG intentaran resoldre un problema científic molt concret: identificar 4 soques de cucs c-elegans diferents. Això es resoldrà gràcies a diferents tècniques (microscòpia, imatge i pel·lícules, gel d'electroforesi/visualització d'un gen) i de la posada en comú de la informació.

Reserves amb enviament d'una carta de motivació. Com funciona?
Com que el nombre d'activitats és limitat, us demanem un breu resum (de 80 a 200 paraules) explicant la vostra motivació per fer aquesta visita, el treball previ i posterior que en fareu a l'aula, la integració al vostre currículum escolar, etc.

Cal que l'envieu a comunicacio@crg.eu del 18 al 24 de setembre si us ha tocat en sorteig, o fins a un màxim de 10 dies després de fer la reserva, si aquesta es fa més endavant. Es confirmarà la reserva definitiva per correu electrònic després de valorar els resums rebuts. El CRG es reserva el dret d'anul·lar les reserves que no compleixin els requisits mínims per a la realització del taller.

*Aquesta activitat té el suport de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) - Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

comunicacio@ · 04/02/2019 09:12

Estimada docente,

Hubo una cancelación, por lo que ofertamos una sesión con 10 plazas, pero el mismo día 30 fue solicitada por otro centro educativo.

iredondo@ · 31/01/2019 09:18

Ens envieu missatges de que hi ha places lliures , i a l'activitat continua posant que està exhaurida. Com s'ha de fer per apuntar-s'hi?

cnierga@ · 24/09/2018 13:02

El món de l'enginyeria genètica i la biotecnologia és un món que sol atraure als alumnes i que és difícil d'explicar a classe les tècniques, ja que no visualitzen ni s'imaginen el material de treball d'un laboratori d'investigació genètica. Seria molt interessant que puguessin veure com treballa un investigador, les instal·lacions i realitzessin algun dels tallers.

elopez@ · 13/09/2018 08:22

Crec que ens seria molt útil perquè els alumnes siguin conscient del personal que hi treballa a un laboratori i com han de col·laborar entre ells.

gtorguet@ · 10/09/2018 09:23

Hem vingut altres vegades i ens agrada molt.