Escolab

on som

EscoLab és una iniciativa de l’Ajuntament de Barcelona coordinada pels programes Barcelona Ciència, de l’Institut de Cultura de Barcelona, i Cultura Científica, de l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona, amb la participació dels centres de recerca que ofereixen les diverses activitats.

On són els centres de recerca?

En el següent mapa es mostran els centres de recerca que ofereixen les diverses activitats. Cliqueu el marcador per veure els detalls del centre o les activitats que ofereixen.

Últims comentaris

edutto@ · 01/04/2019 09:58 · Releacionada amb l'activitat "Jornada de màrqueting per a batxillerat"

Hola, sóc professora del CE DOLMEN, Hospitalet. NO PODREM ASSISTIR a la següent activitat que havíem reservat : Jornada de màrqueting per a batxillerat data 17/04/2019 hora de 09:00 a 13:00 Centres Universitaris del TecnoCampus (Mataró). Adscrits a la UPF Preguem prenguin nota i confirmin la recepció de l'avís. Gràcies!

escolab@ · 22/02/2019 15:26

Benvolguda nuria.rubio@, tal i com s'indica en la darrera frase del mail d'avís d'alliberament de places: "Si tardeu en sol·licitar la reserva, és possible que un altre usuari ho faci abans que vosaltres". Si l'activitat surt amb el signe + en vermell, és que ja ha estat reservada per una altra escola abans. En aquests moments, les llistes d'espera són molt llargues i s'ha d'anar ràpid a fer la reserva. Salutacions i sort a la propera.

nuria.rubio@ · 22/02/2019 14:50

Bona tarda, acabo de rebre aquest missatge, però he mirat totes les dates i em posa que estan exhaurides, quin és le dia alliberat? CTIVITAT Recerca i càncer: saps què fa un investigador per lluitar contra els tumors? Éreu a la llista d'espera i en aquests moments l'activitat ha passat a tenir places disponibles! Si encara voleu apuntar-vos-hi, heu d'anar al web d'EscoLab i sol·licitar la reserva. L'avís s'ha enviat a tots aquells usuaris que eren a la llista d'espera de l'activitat mencionada. Si tardeu en sol·licitar la reserva, és possible que un altre usuari ho faci abans que vosaltres.

eac2222@ · 18/02/2019 14:21

A nosaltres també ens ha passat que hem rebut la informació de la inscripció quan la majoria de xerrades ja estaven exhaurides. Fa uns mesos ens vam posar en contacte i ens van assegurar que rebriem la informació així que la tinguessin. Sap greu.

mmarti37@ · 18/02/2019 09:43 · Releacionada amb l'activitat "El cervell humà"

Bon dia, cada curs sol·licitem alguna activitat en la setmana del cervell. Tenim 3 grups de 1r d'ESO i si quedés alguna vacant no sé si seria possible marcar 3 xerrades en 2 dies. Moltes gràcies Mireia Martínez Tomé (directora institut Jaume Balmes)

+ Veure més comentaris